REKLAMACJE I ZWROTY Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania ponieważ stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Zwracany towar proszę adresować na:
"Wzorowo"- sznurki & akcesoria
Orłowo, ul Boczna 2 82-100 Nowy Dwór Gdański
Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 502561677
Kontakt mailowy: shop@wzorowo.com.pl
Proszę nie wysyłać zwrotów na żaden inny adres ani do paczkomatów ponieważ odbiór ich z tych miejsc jest niemożliwy i paczki przewoźnik odeśle do Państwa z powrotem. Różnice wymiarów ubrań do 1-2 cm , jak również wzory tkanin i odcienie kolorów w rzeczywistości mogą się nieco różnic od tych widzianych na poszczególnych monitorach od zdjęć przedstawionych produktów. W związku z tym bardzo prosimy po odpakowaniu przejrzeć ewentualnie przymierzyć towar i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne prosimy o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru. Wymiany Wymiany towaru są realizowane . Jednakże zawsze mogą Państwo odesłać zakupione rzeczy jako zwrot (bez podawania przyczyny) zamawiając w ich miejsce nowe które lepiej będą spełniać Państwa wymagania (rozmiar, kolor itp.). Prosimy tylko pamiętać by do zwrotu dodać wypełniony protokół zwrotu (załączony u dołu strony) i koniecznie podać w nim numer konta bankowego do zwrotu pieniążków. Reklamacje Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502561677
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: 1. Odeślij do nas produkt najtańszą formą wysyłki (maksymalnie do 15 zł ), który chcesz zareklamować, dołączając do niego paragon oraz protokół zwrotu towaru, w którym opiszesz dane produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. 3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. 4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorce wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na konto podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: shop@wzorowo.com.pl lub telefonicznie: 502561677
Zwrot produktów Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni (z powodu wirusa SARS COV-2 okres ten zostaje wydłużony do 30 dni do odwołania) kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Odesłanie zmówionego towaru, następuje na adres firmy
"Wzorowo"- sznurki & akcesoria
Orłowo, ul Boczna 2 82-100 Nowy Dwór Gdański
, który pokrywa najniższy koszt dostarczenia, odpowiadające kosztom dostarczenia przez nasz sklep. Z opisanego wyżej uprawnienia do zwrotu nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, a towar dostarczony w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: 1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie (jeśli zamówienie składa się z kilku sztuk - odeślij tylko to co nie spełnia twoich oczekiwań). 2. Dołącz do przesyłki paragon oraz ten protokół zwrotu towaru, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 3. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony). 4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i w ciągu 14 dni (od daty przyjęcia zwrotu) na załączony numer konta dokonany zwrot pieniędzy. 5. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz takich gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorce. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów i reklamacji realizujemy przelewem na polskie konto bankowe podane w formularzu. Nie zwracamy pieniędzy innymi formami jak np. PAYU, PAYPAL czy przekaz pocztowy. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. Różnice wymiarów ubrań do 1 cm a wynikające z procesu produkcyjnego oraz wzory tkanin z mogą sie nieco różnic od tabeli podanych na stronie oraz zdjęć przedstawionych produktów prosimy wiec po odpakowaniu przejrzeć oraz przymierzyć i jeśli te różnice są dla osoby kupującej istotne proszę o zwrot towaru przed ich używaniem ponieważ nie są to wady które podlegają reklamacji tzn nie wystąpiły po użyciu towaru.